原帖由 03308 於 2007-8-15 05:09 PM 發表 3 w, h' @ d8 _/ X我自己改,不過現在同出街,所以後半要稍後
原帖由 03308 於 2007-8-15 05:25 PM 發表 . q3 s3 Y r7 K ...我不想去玩,,, 只不過要把我的狗帶回家, 我家之前被投訴養狗,所以先把牠安置在祖母處
原帖由 悅 於 2007-8-15 09:55 PM 發表 3 p8 @, Y1 v- p. `% ?0 i) z1 W6 f; u/ I) T! g, |/ Z cm6 對唔住 # z0 a5 B# i) v& Y我誤會了